Jill the Acadian/Jill l'Acadienne

La vie à travers les yeux d'une Acadienne et les aspects culturels de celle-ci. Si vous voulez partager quelque chose(concert ou un endroit visité), laissez un commentaire/The life of an Acadien woman, and her cultural aspect. If you want to share something about your cultural life(show or a good place visited), leave a comment.

Google

mercredi, septembre 05, 2007

Tu peux / Don't you

Tu peux jouer avec moi comme tu veux
Cela ne veut pas dire que je t'emporterai à la maison
Tu peux m'acheter un verre
Ceci ne veut pas dire que tu me porteras dans ton lit
Tu peux montrer ton argent
Ça ne veut pas dire que tu mérites mon attention
Tu peux montrer tes muscles
Ça ne veut pas dire que tu peux me procurer du plaisir
Sois un vrai homme
Montres moi du respect
Car c'est la seule manière
Que tu pourras me goûter



You can play with me all you want
That doesn't mean that I will take you home
You can buy me a drink
That doesn't mean that you will take me in your bed
You can show out your money
That doesn't mean you are worth my attention
You can show out your muscle
That doesn't mean you can pleasure me
BE a real man
And show me respect
Because that is the only way
You'll have a taste of me

Libellés : ,

1 Comments:

  • At 12:11 p.m., Anonymous Anonyme said…

    I can only but show you my love as I do not possess any of the others

     

Publier un commentaire

<< Home